Waarom een bedrijfsmagazine?

In dit digitale tijdperk komt u ze in de papieren variant steeds minder vaak tegen: bedrijfsmagazines. Maar u kunt ook prima een digitale versie versturen! Een bedrijfsmagazine is een goede manier om uw klanten en/of medewerkers periodiek op de hoogte houden van ontwikkelingen binnen uw organisatie en de markt. Het nut daarvan? U kunt informatie over nieuwe producten of diensten wereldkundig maken. U blijft in beeld bij bestaande klanten. U komt in beeld bij prospects. En dat is altijd goed!
 

Bedrijfsmagazine is geen eendagsvlieg

De gedachte achter een bedrijfsmagazine is dat u het periodiek blijft verzenden. Maandelijks, ieder kwartaal of half jaar, jaarlijks – dat maakt niet uit. Als u het initiatief maar niet laat doodbloeden, want dat wordt niet gewaardeerd…
 

Afwisseling van spijs doet eten

Dat geldt ook voor uw personeels- of bedrijfsblad. Afwisseling maakt het leuk om te lezen. Wissel nieuws vanuit de organisatie af met een redactioneel artikel over een boeiend en relevant onderwerp. Laat een klant aan het woord in een uitgebreide versie van een case study. Laat een medewerker vertellen over zijn werk (of hobby). 

Tekst aan Zet helpt u graag aan verfrissende teksten!
 

Tip!

Wilt u wel met regelmaat in beeld blijven, maar gaat een magazine u een stap te ver? Dan is daar altijd nog de periodieke nieuwsbrief!

SNEL CONTACT OPNEMEN!