Brochures: de ‘verpakking’

Natuurlijk: uw brochure mag er gelikt uitzien! Een aparte vorm, mooie kwaliteit papier, full colour druk. Het kan en mag allemaal, maar een eenvoudiger opzet volstaat ook. De opmaak is de ‘verpakking’ van uw tekst. Deze moet passen bij uw bedrijf, bij uw huisstijl en uw manier van zaken doen. En uw brochuretekst? Die is helder. Pakkend. Leesbaar. Overtuigend.
 

Uw brochure: bescheidenheid siert de mens

Een hele goede reden om uw brochuretekst te laten schrijven is dat u zelf vaak geneigd zult zijn om vooral over uzelf (uw bedrijf dus) te praten. Ongemerkt sluipt het woordje 'wij' wel heel vaak uw tekst in. En zeg nou zelf: luistert u graag naar mensen die alleen over zichzelf praten? Waarschijnlijk niet. Dat geldt ook voor uw klant.
Uw tekstschrijver behoedt u voor deze valkuil wanneer u een bedrijfsbrochure of productbrochure wilt maken. Want uw brochure is bedoeld voor uw klant, niet voor u. 
 

Brochuretekst – pas op!

Kennis is uw grootste last bij het schrijven van een brochuretekst. U weet veel, dus u wilt veel vertellen en bent geneigd te uitgebreid te schrijven. Of de nadruk te leggen op producteigenschappen. Tekst aan Zet neemt het voordeel voor uw klant altijd als uitgangspunt. Producteigenschappen zijn ook leuk, maar dan wel gekoppeld aan een klantvoordeel!
 

Brochuretekst – zeg veel, gebruik weinig woorden

Een goede brochuretekst vertelt veel met weinig woorden. Wilt u dat uw brochure gelezen wordt? Tekst aan Zet schrijft in de taal en vanuit de beleving van uw klant.
 

Wat kost het (her)schrijven van uw brochuretekst?

Vraag uw gratis offerte aan en u weet snel wat het schrijven, herschrijven of proeflezen van uw brochure kost.

SNEL CONTACT OPNEMEN!