Case study – laat uw klant u een handje helpen

In een case study voert u niet zelf het woord. U laat dit over aan een tevreden klant. Want wie kan uw potentiële klant beter vertellen wat de voordelen zijn van uw product of dienst, dan een tevreden klant?
 

Case study getuigt van overtroffen verwachtingen

Tevreden klanten zijn mensen die in het verleden voor u kozen. En daar hadden zij zo hun specifieke redenen voor. Wil een klant meewerken aan een case study, dan hebt u zijn verwachtingen kennelijk (meer dan) waargemaakt. Zo’n getuigenis van een tevreden klant trekt potentiële klanten over de streep.
 

Wat levert uw case study uw klánt op?

Om te beginnen naamsbekendheid. Het bedrijf van uw klant komt ‘in beeld’ bij uw potentiële klanten. In de inleidende alinea vertelt uw klant over zijn bedrijf. Het logo van uw klant wordt gezien. Plaatst u de case study online, dan krijgt uw klant een link naar zijn website. Dit levert hem meer bezoekers op, via uw website en door een hogere ranking bij Google.
 

Case study – wie spreekt er met uw klant?

Afstand is prettig, voor u en voor uw klant. Neem contact op met Tekst aan Zet. U hoeft dan zelf niet te vissen naar complimenten bij uw klant. Voor uw klant is het prettiger zijn verhaal te doen aan een onafhankelijke tekstschrijver.

>>> Ja, schrijf mijn casestudy!

SNEL CONTACT OPNEMEN!