Nieuwsbrief verzenden? Ja!

Waarom niet? Het versturen van een periodieke nieuwsbrief heeft u veel voordelen te bieden. Uw nieuwsbrief zorgt er namelijk voor dat u in beeld blijft bij uw bestaande en potentiële klanten. Zeker digitale nieuwsbrieven via e-mail zijn de moeite waard. Digitale nieuwsbrieven hebben lage productiekosten en een hoog bereik. U hoeft niets te laten drukken. U heeft geen portikosten. U regelt alles achter uw bureau.
 

Maar wát moet ik schrijven?

Dat is de vraag. Eén geluk heeft u: uw nieuwsbrief hoeft echt niet alleen over uw organisatie te gaan. U kunt ook nieuwtjes of wetenswaardigheden delen vanuit de branche waarin u actief bent, bijvoorbeeld. Probeer buiten de muren van uw eigen bedrijf te denken! U zult verbaasd staan over de hoeveelheid content die er voor u voor het oprapen ligt!
 

Uw nieuwsbrief als trigger voor potentiële klanten

Uw potentiële klanten? Die moet u zeker in de watten leggen! Zorg ervoor dat uw nieuwsbrief een sprankelende informatiebron voor hen is! Uw nieuwsbrief laat hen proeven aan uw bedrijf, uw kennis en kunde. Telkens opnieuw. Zodat zij in de toekomst als eerste aan u zullen denken en niet naar uw concurrent zullen gaan.

 

Tip! Plaats uw nieuwsbrief als SEO tekst op uw website

Wanneer u de verzonden nieuwsbrieven een plek geeft op uw website, dan draagt dat ook weer bij aan de vernieuwing en uitbreiding van relevante content op uw site. De zoekmachines zullen dat waarderen met een hogere ranking en meer bezoekers zullen de weg naar uw site weten te vinden.
 

Ja, maar…

Het klopt, u moet wel een paar keer per jaar een goede tekst schrijven voor uw nieuwsbrief. Dat kost tijd. Het alternatief? Laat Tekst aan Zet uw nieuwsbrief schrijven! U levert de ingrediënten aan, Tekst aan Zet ‘bakt uw taart’.
 

Meer weten?

Ja, graag!

 

 

SNEL CONTACT OPNEMEN!