Een handige tool om inspiratie op te doen voor alternatieve zoekwoorden of combinatie van zoekwoorden is UberSuggest. Het werkt heel simpel: type het...

Wilt u meer bezoekers op uw site? Ga dan bloggen! Regelmatige blogposts zijn namelijk structureel van positieve invloed op de...

Een e-mail campagne vereist een specifieke aanpak. Een mooie structuur is die van de 4P's: Promise, Picture, Proof en Push. Deze structuur is concreet, houdt de lezer bij de les en zorgt voor een...

Wilt u weten op welke websites er naar uw site gelinked wordt? U ontdekt het als u uw url intypt op de site explorer. En kijk dan...

Het juiste antwoord is afhankelijk van de zin. Als te veel 'meer dan nodig' betekent, dan wordt het los van elkaar geschreven. Kunt u 'te veel' vervangen door 'te...

Wanneer heeft Google uw website voor het laatst gescand? U krijgt het antwoord door in het zoekvenster van Google het woord 'cache:' gevolgd door de URL van uw website in te typen...

Vaak wordt er in teksten een zin met negatieve woorden gebruikt om een positieve boodschap te vertellen. Niet doen! Kies altijd voor een positieve formulering. Een voorbeeld? Ik kan in de hele...

Als u uw lezer over de streep wilt trekken, doe dan een concrete toezegging. Zonder het werkwoord 'kunnen'.

Fout = Tekst aan Zet kan de tekst voor uw ...

Sinds de nieuwe Telecomwet van kracht is mag u alleen e-mail nieuwsbrieven verzenden aan personen zich hiervoor zelf hebben aangemeld ('optin'). In december 2010 onderzocht Marketingsherpa waar...

Of u voor 'u' of 'je' kiest, is afhankelijk van uw doelgroep en het gevoel dat u er zelf bij heeft. Het is alleen wel belangrijk dat u de gekozen vorm consequent gebruikt! Dus altijd of 'u/uw' of...